piątek, 22 maja 2015

Pachnąca Szafa - Olejek pomarańczowy

Szczęśliwie udało mi się odzyskać zdjęcia (które zdążyłam już spisać na straty), a co za tym idzie – mam czym nadrabiać zaległości :)
Uwielbiam wszystko, co ładnie pachnie. Wszelkiego rodzaju perfumy, żele, odświeżacze, olejki czy świeczki. Z racji tego, iż aktualnie prowadzę dość nierówną walkę z pozostałościami nikotyny w domu, dwa ostatnie towarzyszą mi ostatnio każdego dnia :) Przeprosiłam się nawet z kominkiem, który nabyłam w OBI x lat temu.
W moje ręce wpadł m.in. olejek pomarańczowy firmy Pachnąca Szafa, więc dziś kilka słów o nim.

Pachnąca Szafa - Olejek pomarańczowy
O produkcie (pachnacaszafa.pl):

Olejek zapachowy Pomarańcza nada wybranemu pomieszczeniu wyjątkowy aromat. Kilka kropel olejku dodanych do ceramicznego kominka, kaloryferowego nawilżacza lub na kwiatowy susz napachni wybrane pomieszczenie, pozwalając cieszyć się pięknym zapachem przez wiele godzin.
Sposób użycia i zastosowanie: 5-10 kropli olejku dodanych do ceramicznego kominka wypełnionego 10 ml wody, kaloryferowego nawilżacza lub na kwiatowy susz delikatnie napachni wybrane pomieszczenie.


Moja opinia:

Plusy:
- intensywny, wyrazisty aromat, który długo utrzymuje się w pomieszczeniu
- niska cena (ok 5-6zł)
- wydajny
- trwałe opakowanie
- dostępny w wielu sklepach
Minusy:
- konsystencja produktu

Producent nie kłamie! :) Wystarczy dosłownie odrobina olejku, a pokój wypełnia się intensywnym aromatem pomarańczy. Produkt jest bardzo wydajny. Niestety, jego dość wodnista konsystencja sprawia, iż trudno odmierzyć odpowiednią ilość – krople bardzo szybko wyciekają.
Mimo wszystko, najważniejszy jest zapach, a ten sprawuje się fantastycznie :)
(ocena 9/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz