środa, 6 sierpnia 2014

Rozdanie!! ;)

Jestem tu właściwie nowa i w ramach integracji postanowiłam ogłosić małe rozdanie, skierowane głównie do Mam :)

Do zgarnięcia:
- Pierwszy roczek - Kalendarz Twojego Maluszka od Nivea
- 3 zestawy Aksamitne mleczko nawilżające 50ml + Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 50ml - Nivea Baby
- 3 zestawy Kojący krem przeciw odparzeniom 15ml + Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 50ml - Nivea Baby
- Żel do mycia 50ml - Mustela
- Krem ochronny na słońce 75ml - Nivea Baby
- Paczuszka od Bebilon (śliniaczek, mleko następne Bebilon 2 29,4g, Poradnik dla Rodziców)
- Naklejki samochodowe Uwaga Dziecko - Nivea


Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
- Być publicznym obserwatorem mojego bloga
- Udostępnić informację o rozdaniu na swoim blogu

Treść zgłoszenia (w komentarzu pod tym postem):
Obserwuję jako:
Link do inf o rozdaniu:
e-mail:


Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem nagród jest autorka bloga kamisiowyblog.blogspot.com.
2. W rozdaniu, w drodze losowania, wygrywa 1 osoba.
3. Zgłoszenia przyjmowane są w dniach 06.08-31.08.2014r.
4. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 3dni od zakończenia rozdania. Zastrzegam sobie prawo do zmiany tego terminu w przypadku wystąpienia niezależnych ode mnie okoliczności.
5. Zwycięzca proszony jest o przesłanie danych do wysyłki w ciągu 3dni od ogłoszenia wyników. W innym wypadku losuję następną osobę.
6. Nagrody, za pośrednictwem Poczty Polskiej, wysyłam na własny koszt na terenie Polski.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

5 komentarzy:

  1. 1 Angel
    2. www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com
    3. joanna.wrona17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Alicja
    2 http://ja-trzy.blogspot.com/
    3 staroscina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako:AniaSKF
    Link do inf o rozdaniu: http://inspiremebypicture.tumblr.com/post/94529144253
    e-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Teresa Mk
    Link do inf o rozdaniu: baner - http://terereniamk.blogspot.com/
    e-mail: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    Link do inf o rozdaniu: pazurkiumyszy.blogspot.com na dole
    e-mail: adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń