niedziela, 31 sierpnia 2014

Perfumy Yodeyma // rozdanie.

Kilka dni temu, po ok. 3tyg od złożenia zamówienia, dotarły do mnie próbki perfum Yodeyma. Z tego, co kojarzę, nadal można je zamówić tutaj.
Na stronie zarejestrowały się także moja mama i babcia, stąd w domu posiadamy trzy różne wersje zapachowe - Fruit, Kara i First. 

Perfumy Yodeyma
Plusy:
- wiele wersji zapachowych, w tym te doskonale wszystkim znane
- niska, jak na tak dużą pojemność cena (ok 94zł za 100ml)
- odpowiednia intensywność, nie są duszące
- wyczuwalny jest konkretny ekstrakt zapachowy, nie zaś sam alkohol
Minusy:
- na skórze perfumy utrzymują się krótko, szybko wietrzeją

Próbka, którą otrzymałam jest tak naprawdę mini produktem (15ml), idealnie pasującym do torebki. Aktualnie używam Kary (odpowiednik D&G Light Blue), mama dała mi jeszcze Fruit (DKNY), bo jej wydały się za słodkie. 
Na chwilę obecną, jedynym minusem, który dostrzegam jest fakt, iż perfumy krótko utrzymują się na skórze. Jeśli zaś chodzi o ubranie - zapach jest intensywny nawet po kilku dniach od użycia.
Ogólnie wydaje mi się, że produkty Yodeyma to naprawdę trafiona, tańsza alternatywa dla większości dobrze znanych perfum.
(ocena 8/10)


Informacja dotycząca rozdania
Niestety (albo i 'stety'), z przyczyn zawodowych ode mnie niezależnych, muszę przedłużyć termin rozdania. Przez najbliższe 2-3 tygodnie jestem poza domem, stąd brak możliwości wysłania nagród. W związku z tym pomyślałam, by końcowy termin zmienić na 20.09. Z tego co widziałam, konkurencji dużej nie ma, być może ktoś jeszcze się zgłosi :)
Za utrudnienia serdecznie przepraszam i obiecuję wynagrodzić opóźnienie jakąś niespodzianką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz