wtorek, 26 sierpnia 2014

BiFIX herbatki owocowe // przesyłki! :)

Wczoraj, na sam początek tygodnia, obudziła mnie niespodzianka. Rano, a nie jak zwykle w okolicach 17stej, zawitał u mnie kurier z przesyłką. Moje zdziwienie było tym większe, że nie spodziewałam się jej tak szybko - adres podałam ledwie w piątek ;)
Dzięki uprzejmości Pani Barbary z BiFIX miałam okazję spróbowania pysznych herbat tej właśnie firmy. Nie wiem, czy "spróbowanie" to na pewno odpowiednie słowo - ku mojemu zdziwieniu, w przesyłce znajdowały się 3 pełnowartościowe opakowania herbat. Szczerze mówiąc, oczekiwałam najwyżej kilku pojedynczych saszetek, tym bardziej jestem miło zaskoczona.

BiFIX - Herbatki owocowe
Wśród otrzymanych przeze mnie produktów z serii Premium, znajdowały się następujące warianty smakowe:
Melisa z gruszką
- Żurawina i granat
- Czerwona pomarańcza i pigwa



Informacje ze strony Producenta (BiFIX):

Bi Fix Premium to paleta herbatek otrzymywanych tylko z naturalnych suszy owocowych oferowana w 14 oryginalnych kompozycjach smakowych. Herbatki z serii Bi Fix Premium nie zawierają żadnych środków konserwujących. To kolekcja stworzona dla wymagających koneserów herbat ceniących sobie najwyższą jakość, niepowtarzalny, oryginalny smak i aromat. Gwarancję najwyższej jakości naparu zapewniają dwukomorowe ekspresówki zamknięte w hermetyczne kopertki, oferowane ze sznureczkiem i etykietką.

Herbata zapakowana jest w hermetyczną saszetkę, przez co nie pochłania zapachów. Torebka, w której znajduje się susz, wykonana jest z trwałego materiału, który nie rozrywa się w momencie odklejania od niego sznureczka - jak dla mnie jest to duży plus, ponieważ często zdarza się, że torebki ulegają zniszczeniu, a kawałki herbaty pływają później w kubku (co w przypadku herbat ekspresowych raczej mija się z celem).
Smakowo, na "pierwszy ogień" poszła Melisa z gruszką :) Gruszka, delikatnie mówiąc, nie jest moim ulubionym owocem, dlatego też podchodziłam do niej sceptycznie. I tu kolejne miłe zaskoczenie. Smak jest delikatny, naturalny, odpowiednio intensywny. Składniki idealnie się ze sobą komponują. Poza tym, herbata bardzo przyjemnie pachnie. Dodatkowym plusem jest fakt, iż smak nie zależy od temperatury herbatki - zimna nie robi się gorzka i smakuje tak samo dobrze, jak gorąca.

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych produktów, w najbliższym czasie wypróbuję także pozostałe smaki. Niestety, w tym tygodniu większość czasu jestem poza domem, ale saszetki zabiorę ze sobą do pracy :)

Bonus: Z przesyłki, chyba nawet odrobinę bardziej ode mnie, ucieszył się Julian...

Dzisiaj w skrzynce długo wyczekiwana próbka perfum firmy Yodeyma, oraz kapsułka Vizira od Everydayme ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz