piątek, 22 sierpnia 2014

Suplementy - skrzyp

W ramach ogólnej poprawy stanu moich włosów, skóry i przede wszystkim paznokci, postanowiłam sięgnąć po tradycyjny, dobrze wszystkim znany skrzyp. Z szerokiej oferty suplementów dostępnych na rynku, zdecydowałam się na ten od NordFarm oraz OlimpLabs.

Olimp Laboratories - Skrzyp plus
Skrzyp plus - dostępny jest w opakowaniach po 30 lub 60 kapsułek, dawka to 2tabl. dziennie. Koszt ok 13/26zł. Jedynym minusem jest postać produktu - kapsułki są dość duże i trudne do połknięcia. Działanie produktu wynagradza jednak tę niedogodność ;)


Nord Farm - Skrzyp z bambusem + vit
Skrzyp z bambusem + vit - jak dla mnie, ten suplement wypada nieco korzystniej od poprzednika. Niestety, jedynie pod względem finansowym (opakowanie 60 tabletek /1 dziennie/ jest wydajniejsze i tańsze - koszt ok 12zł), ponieważ o skuteczności mogłabym podyskutować. Plusem jest fakt, iż wielkość suplementu jest zdecydowanie łatwiejsza do przełknięcia.

Odnośnie skuteczności suplementów - po jednym i drugim włosy wydają się mniej wypadać (to zapewne także zasługa unormowania hormonów tarczycy), zaś moje okropnie zniszczone paznokcie, powoli stają się mocniejsze i mniej łamliwe. Mam jednak wrażenie, iż skrzyp od OlimpLabs działa intensywniej i szybciej przynosi efekty.


Otrzymałam dwa przemiłe maile odnośnie produktów, które bardzo chciałam przetestować, dodatkowo na FB udało mi się zakwalifikować do testowania kosmetyku z serii Swiss Nature Baby od Zepter. Z niecierpliwością czekam na przesyłki! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz