sobota, 9 sierpnia 2014

Delia Cosmetics - Odżywka przeciw rozdwajaniu się paznokci

Z ogromnym żalem muszę stwierdzić, że ostatnimi czasy moje paznokcie są w opłakanym stanie. O ile praktycznie od zawsze były cienkie, kruche i łamliwe, o tyle teraz, od kilki tygodni, rozdwajają się niemiłosiernie... Oczywiście zakupiłam kilka różnych specyfików, m.in. właśnie tę odżywkę od DC.

Delia Cosmetics - Coral AIRepair. Odżywka STOP rozdwajającym się paznokciom
O produkcie (delia.pl):
  • Do paznokci rozdwajających się
  • Doskonale nawilża i znacznie poprawia elastyczność 
  • Wzmacnia płytkę, redukując rozdwajanie się i pękanie paznokci
  • Zapewnia intensywną regenerację i odżywienie, paznokcie stają się mocne i odzyskują blask oraz piękny wygląd
  • Keratyna wnika w strukturę płytki, wypełniając nierówności i intensywnie wygładzając jego powierzchnię
  • Witaminy C, E oraz olejek z awokado zapewniają doskonałe wzmocnienie i odżywienie
Moja opinia:

Plusy:
- z łatwością rozprowadza się na paznokciach
- szybko schnie
- utwardza
- wygładza
- wzmacnia paznokcie
Minusy:
- krótko utrzymuje się na paznokciach, szybko się "odkleja"

Miłym zaskoczeniem było dla mnie dołączenie do odżywki mini kremu. Z DC mam swój ulubiony krem zimowy, ten także mnie nie zawiódł. Stosowałam go głównie na skórki wokół paznokci. Krem odpowiednio nawilża, sprawia, że skórki mniej się zadzierają, są bardziej miękkie.
Na chwilę obecną, po tygodniu stosowania, stan moich paznokci nieco się poprawił. Nadal się rozdwajają, jednak w zdecydowanie mniejszym stopniu - przed kuracją rozdwojenie sięgało prawie połowy długości płytki...

(ocena 8,5/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz