sobota, 16 sierpnia 2014

Le Petit Marseillais - Żel pod prysznic i mleczko do ciała

Moja mama, dzięki Rekomenduj.to miała okazję przetestować kosmetyki Le Petit Marseillais. Jako że już wcześniej otrzymała je w prezencie, to mnie do wypróbowania przypadły produkty pełnowartościowe :)

LPM - Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy
Informacje o produkcie (le-petit-marseillais.pl):

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy delikatnie oczyszcza i nawilża* skórę. Daje gęstą i łatwą do spłukania pianę o subtelnym i odprężającym zapachu.
Pozostawia skórę miękką, nawilżoną* i odżywioną.
*nawilżenie wierzchnich warstw naskórka

Moja opinia:

Plusy:
- bardzo ładny zapach
- żel dobrze się pieni i czyści skórę
- gęsta, kremowa konsystencja
- dobrze nawilża
- skóra jest miękka
Minusy:
- odrobinę nieporęczne, prostokątne opakowanie
- zapach krótko utrzymuje się na skórze

Ogólnie jestem zadowolona. Żel jest fajną, świetnie pachnącą alternatywą dla kosmetyków, które stosowałam do tej pory. Zapach mógłby dłużej utrzymywać się na skórze, jednak nie jest to jakoś specjalnie rażąca wada.
(ocena 8,5/10)


LPM - Mleczko nawilżające do bardzo suchej skóry Masło Shea, Słodki migdał, Olejek arganowy
Informacje o produkcie (le-petit-marseillais.pl):

Mleczko nawilżające o kremowej konsystencji jest przeznaczone dla skóry bardzo suchej. Szybko się wchłania dając natychmiastowe wrażenie komfortu
i odprężenia. Skóra staje się miękka, nawilżona*
i pachnąca.

*nawilżenie wierzchnich warstw naskórka

Moja opinia:

Plusy:
- doskonale nawilża

- ładny, delikatny zapach długo utrzymuje się na skórze
- poręczne opakowanie z pompką ułatwiającą aplikację
- szybko się wchłania
Minusy:
- jest mało wydajne



Poza zbyt małą, jak dla mnie, wydajnością, mleczko spełnia wszystkie moje wymagania. Lubię zapach migdałów, dlatego też fanką mleczka zostałam już od pierwszej chwili. Świetnie sprawdziło się jako kosmetyk natłuszczająco-kojący po zbyt intensywnym opalaniu.
(ocena 9,5/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz