czwartek, 19 czerwca 2014

HelloDay od Rekomenduj.to

Jak już wspominałam, dzięki Rekomenduj.to mam możliwość przetestowania produktów HelloDay.


W Paczce Ambasadorki otrzymałam:
- 4 rodzaje płatków i owsianek - Energy, Fit, Glamour, Focus
- 20 ulotek
- 20 zestawów dla znajomych
razem aż 48szt !!

Jestem zachwycona!! Bardzo lubię owsianki czy płatki i często po nie sięgam, dlatego też ta kampania sprawia mi wiele radości :) Produkty HelloDay pozytywnie mnie zaskoczyły. Minęło już kilka dni od kiedy otrzymałam przesyłkę, dlatego też mogę się już wypowiedzieć na temat jej zawartości.
Płatki są chrupiące, sproszkowane mleko ma b.dobry, delikatny smak, dobrze się rozpuszcza, nie pozostawiając grudek. Owocowe dodatki odpowiednio pęcznieją, nie są gorzkie. Dużym plusem jest to, że można je zalać zarówno ciepłą, jak i zimną wodą.
Owsianki mają odpowiednią konsystencję, nie są zbyt gęste ani wodniste.
Produkty HelloDay są bardzo sycące, idealne na śniadanie czy przekąskę w ciągu dnia :)


Najbardziej odpowiada mi smak FIT - rodzynka i jabłko. W porównaniu z innymi owsiankami, które zawierały w sobie jabłka, te od HelloDay nie są gorzkie :)
(ocena 10/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz