piątek, 11 kwietnia 2014

Początek / Nivea Baby

Witam ;)

Początki są najgorsze, tak słyszałam :)
Wiem doskonale, że podobnych blogów jest multum. Sama mam kilka ulubionych, które chętnie i często odwiedzam. Postanowiłam jednak, że i ja się podzielę swoimi opiniami. Tym bardziej, iż jestem alergikiem i nie zawsze na blogach znajduję potrzebne informacje :)

Na początek, z racji niemałej rodzinnej rewolucji, chciałabym skupić się na produktach do pielęgnacji dzieci i niemowląt z serii Nivea Baby.

Poniżej próbki posiadanych przeze mnie produktów (bez bicia przyznam, że sama z nich korzystam i jestem bardzo zadowolona):
























1. Aksamitne mleczko nawilżające

Informacja od Producenta (nivea.pl):


NIVEA BABY Aksamitne mleczko nawilżające.
 Szybko wchłaniające się mleczko o wyjątkowo lekkiej konsystencji. Idealne do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt. Wygładza, łagodzi i chroni delikatną skórę dziecka przez całą dobę.


  • idealne do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt 
  • łagodzi i chroni skórę dziecka przez 24 godziny na dobę dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z aloesu 
  • posiada wyjątkowo lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i wchłania  
  • nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników 
  • od pierwszych dni życia
Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
Rekomendowana cena detaliczna 17,49/ 500 ml

Wg mnie: 
Mleczko (produkt pełnowartościowy) znajduje się w butelce z wygodnym aplikatorem, co już na samym początku stanowi plus. Ma przyjemną konsystencję, równomiernie i bez problemów rozprowadza się na skórze, nie pozostawia tłustych smug. Nie powoduje alergii, co jest dla mnie bardzo ważne. Do tego ma przyjemny, delikatny zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. (ocena: 10/10)

2. Kojący krem przeciw odparzeniom

Informacja od Producenta (nivea.pl):


NIVEA BABY Kojący krem przeciw odparzeniom. Dzięki zawartości aż 20% tlenku cynku tworzy zapewniającą dostęp do powietrza barierę, która zapobiega powstawaniu odparzeń. Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z kiełków pszenicy koi i przynosi ulgę  podrażnionej skórze oraz wzmacnia jej naturalną barierę ochronną. Krem tworzy na skórze cienką, białą warstwę, która chroni przed otarciami mechanicznymi.
  • zapobiega pieluszkowemu zapaleniu skóry, zaczerwienieniom i odparzeniom, dzięki zawartości aż 20% tlenku cynku 
  • koi i wspomaga łagodzenie podrażnień oraz wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry dzięki formule wzbogaconej naturalnym wyciągiem z kiełków pszenicy
  • tworzy na skórze cienką, białą warstwę, która chroni przed otarciami mechanicznymi
  • nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników
  • od pierwszych dni życia
Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
Rekomendowana cena detaliczna 13,29 zł/ 100ml
Wg mnie:
Krem, przynajmniej na początku, zbyt trudno rozprowadza się na skórze, szczególnie u niecierpliwego Maluszka. Nie do końca udaną konsystencję wynagradza jednak efekt - szybko łagodzi podrażnienia i przy systematycznym stosowaniu nie doprowadza do następnych. Jak większość kosmetyków tego typu, krem nieco brudzi ubranie, jednak bardzo dobrze się z niego spiera. Sprawdza się także przy leczeniu podrażnień dłoni. (ocena: 7/10)
3. Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 
Informacja od Producenta (nivea.pl):
NIVEA BABY Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1. Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z rumianku łagodzi skórę i zapobiega podrażnieniom. Łączy w sobie funkcje dwóch produktów: płynu do kąpieli i szamponu – delikatnie myje ciało i włosy dziecka. Jest łagodny dla wrażliwych oczu jak czysta woda.Pozostawia skórę i włosy czyste, gładkie i zadbane.
  • Produkt przebadany okulistycznie: nie powoduje łzawienia, łagodny nawet dla wrażliwych oczu 
  • Nie zawiera mydła, alkoholu i barwników
  • Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów
  • Powyżej pierwszego miesiąca
  • pH neutralne dla skóry 
  • Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych
  • Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
Rekomendowana cena detaliczna 17,49 zł/ 500 ml
Wg mnie:
Jest to kosmetyk najczęściej stosowany u mnie w domu. Nie podrażnia skóry, doskonale czyści i pozostawia ją miękką w dotyku. Ma przyjemny zapach, choć dla niektórych może wydać się on zbyt mdły i "niemowlęcy". Produkt jest bardzo wydajny, ładnie się pieni (po chwili od zetknięcia z wodą). Polecam go ja, jak i moja domowa położna :) (ocena: 10/10)
Reasumując, kosmetyki Nivea Baby doskonale nadają się do pielęgnacji Najmłodszych. Sprawdzą się jednak także jako produkty dla dorosłych ze skłonnościami do podrażnień. Jeśli oczywiście nikomu nie przeszkadza delikatny zapach, typowy dla kosmetyków dla dzieci ;)

P.S. Zakwalifikowałam się do Streetcom'owej kampanii balsamów Playboy. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz