czwartek, 24 kwietnia 2014

FM Group - Suchy szampon dla kotów

Od pewnego czasu zastanawiam się nad produktami firmy FM Group. Któregoś dnia odwiedził mnie kolega, mocno zafascynowany firmą i możliwościami, jakie stwarza. Zostawił ulotki, kilka próbek. Skłamałabym mówiąc, że się nie skusiłam. Ba, nawet się zapisałam. Niestety, nie potrafię wciskać ludziom produktów. Fakt, mam kilka koleżanek, które czasem proszą, bym coś im zamówiła.
Słysząc różne, skrajne zresztą opinie, doszłam do wniosku, że jeśli sama nie spróbuję, to się nie przekonam. W niektórych przypadkach był to błąd...
Myśląc o najmniejszym, zamówiłam też coś dla Juliana. Jako, że zwolennikiem kąpieli to on nie jest, kupiłam mu suchy szampon.

FM Suchy szampon dla kotów



Informacja od Producenta (fmgroup.pl):

*suchy szampon przeznaczony do pielęgnacji sierści i skóry kotów bez użycia wody
*zawiera drobny puder pochodzenia naturalnego, który odświeża i oczyszcza sierść kota, neutralizując nieprzyjemne zapachy
*wzbogacony składnikami aktywnymi: kwasem salicylowym i siarką,
*wspomagającymi leczenie problemów skórnych, takich jak nadmierne łuszczenie się naskórka i podrażnienia wywołane łojotokiem
*łatwy w aplikacji – wystarczy posypać sierść kota pudrem, delikatnie wetrzeć, a następnie wyczesać zwierzę
*pozostawia na skórze przyjemny, delikatny zapach, neutralny dla kotów
*do stosowania od 6. miesiąca życia zwierzęcia

Według mnie:

Plusy:
- łatwa aplikacja
- eliminuje przykre zapachy
Minusy:
- drażniący, przynajmniej na początku, miętowy (?) zapach
- po aplikacji sierść jest matowa i nieprzyjemna w dotyku
- cena – ok 16zł, które wydałam niepotrzebnie
- u Julka wywołał małą reakcję alergiczną


Szczerze? Trochę się rozczarowałam. Sierściuch też nie był zachwycony, ciągle się drapał, kichał i próbował pozbyć się specyfiku. Skończyło się na tradycyjnej kąpieli w hipoalergicznym szamponie od weterynarza. (Ocena 2/10)

3 komentarze: