czwartek, 1 maja 2014

Wedlowskie Ptasie Mleczko Waniliowe

Nie jestem fanką słodyczy. Mam jednak kilka ulubionych, po które raz na jakiś czas sięgam.
Jednym z nich jest wedlowskie Ptasie Mleczko :)



Ptasie Mleczko Waniliowe – Wedel

Od Producenta (wedel.pl):

Lekka, delikatna pianka w kruchej wedlowskiej czekoladzie deserowej. Jedyny, oryginalny, niepowtarzalny smak.

cena: ok 12zł / 420g


Wg mnie:

Uwielbiam! Delikatna czekolada, miękkie, odpowiednio słodkie, piankowe wnętrze. Ze wszystkich smaków do wyboru, najlepsze jest właśnie waniliowe. Podoba mi się także pomysł Producenta na folię ochronną, dzięki której produkt dłużej zachowuje świeżość – nie zawsze się jednak przydaje, bo mleczko jest tak dobre, że max 2dni i znika :)



Jak dla mnie, lepsze jest jedynie ptasie mleczko od Milki, ale o tym innym razem ;)
(ocena 9,5/10)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz