wtorek, 13 maja 2014

Talkmarkting - Tesco // Rurki waflowe z mleczną czekoladą

Wczoraj w końcu doczekałam się kuriera z paczką od Talkmarketing :)
W środku znajdowały się:
- bony z rabatem 100% na 17 produktów marki Tesco
- informator Talk Agentki
- ulotka Tesco Loves Baby



Od razu udałam się do Tesco, w celu realizacji bonów. O ile obsługa POK była dobrze poinformowana, bardzo miła i pomocna, o tyle brak niektórych produktów (na które trochę się nastawiłam...) bardzo mnie zawiódł. Wydaje mi się, że w przypadku tak dużej kampanii, sklep powinien być odpowiednio zaopatrzony i przygotowany na więcej niż 3ch klientów. Niestety, nie byłam odosobnionym przypadkiem – kilka innych osób również przejechało pół miasta w celu odbioru produktów i będzie musiało tę wycieczkę powtórzyć.

Skupmy się jednak na tym, co udało mi się odebrać:



* Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde
* Bułka wiejska ciemna
* Sałatka Florencka
* Musztarda Starofrancuska gruboziarnista
* Zioła prowansalskie mieszanka
* Pieprz czarny ziarnisty
* Papryka słodka mielona
* Rurki waflowe z mleczną czekoladą
* Migdały w czekoladzie
* Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi
* Smoothie sok mango i marakuja
* Olej rzepakowy
* Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet

Na pierwszy ogień poszły ciasteczka ;)

Rurki waflowe z mleczną czekoladą




Inf. z Informatora Talk Agentki:

Delikatne i chrupiące rurki waflowe wypieczone na złoty kolor, oblane pyszną czekoladą mleczną.



Moja opinia:

Ciastka są przepyszne! Kruchy, delikatny wafelek, do tego bardzo dobra, mleczna czekolada. Wafelki się nie kruszą, przez co ciastka nie łamią się w opakowaniu. Czekolada powoli rozpuszcza się w ustach, dzięki czemu jej smak jest dłużej wyczuwalny. Jedyny minus, to ilość – ciastek jest zdecydowanie za mało i znikają w zastraszającym tempie :))
(ocena 10/10)



2 komentarze:

  1. Nie znam takich akcji :) ale fajnie że Ci się udało. A rurki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń