sobota, 3 maja 2014

La Roche Posay - Effaclar Duo

Nigdy nie miałam problemów z cerą. Moooże w okresie dojrzewania pojawiło mi się kilka krostek, które łatwo było zamaskować. Ostatnio jednak moje problemy zdrowotne sprawiły, że czuję się jak nastolatka walcząca z trądzikiem. Udałam się więc do dermatologa. Pani doktor przepisała mi maść, której cena wgniotła mnie w krzesło. Takie szczęście alergików. Na pocieszenie dodała „mnie się próbki skończyły, ale idź do apteki, zapytaj o jakieś do tego typu cery”.
Poszłam.
Nigdy w życiu w aptece po próbki nie byłam. Podeszłam do okienka, przedstawiłam problem, grzecznie zapytałam. Jakież było moje zdziwienie, gdy farmaceutka spojrzała na mnie, jakbym przynajmniej chciała coś ukraść. Pokręciła nosem, zawołała szefową. Ta dała mi ulotki i kremy i powiedziała, bym poszła do apteki obok, bo mają lepsze zaopatrzenie. Tak też zrobiłam.

Oto, co udało mi się otrzymać:




Testowanie rozpoczęłam od specyfiku, o którym pozytywnie wypowiadała się dermatolog.

Effaclar Duo od La Roche Posay




Od Producenta (laroche-posay.pl):

WŁAŚCIWOŚCI: EFFACLAR DUO to kompletny produkt do pielęgnacji skóry, który łączy 4 składniki aktywne działające na dwa główne objawy pojawiające się na skórze skłonnej do trądziku: Poważne miejscowe zmiany skórne: niacyna i pirokton olaminy do walki z rozprzestrzenianiem się bakterii i wyeliminowania niedoskonałości. Pory zatkane łojem: kombinacja kwasu LHA i kwasu linolowego odblokowuje pory, usuwając jednocześnie nagromadzone w nich martwe komórki tworzące te zatory. Te aktywne składniki w połączeniu z kojącą, niedrażniącą woda termalną La Roche-Posay zmniejszają zaczerwienienie.
Formuła bez parabenu.
REZULTATY: Pory są oczyszczone. Nawet najbardziej poważne niedoskonałości znikają. Skóra jest gładsza i bardziej oczyszczona. Trwałe przywrócenie równowagi, aby odzyskać wszystkie właściwości zdrowej skóry




Wg mnie:

Krem stosuję od kilku dni, rano i wieczorem. Po pierwszym użyciu skóra była nieco zaczerwieniona, jednak to początkowe działanie. Obecnie stan skóry zdecydowanie się poprawił, jest gładsza, grudki i niedoskonałości znikają i już nie muszę ukrywać ich pod toną pudru :) Jak na razie jestem zadowolona, jednak sprawdzę jeszcze inne produkty. Ogromny, ale to ogromny plus za zapach! Fantastyczny, delikatny i nie śmierdzi chemią. Minusem zaś jest cena. 40ml kremu kosztuje ok 50zł, jednak wydaje mi się, że kosmetyk jest tego wart.
(ocena 9/10)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz