piątek, 9 maja 2014

Płyn Duck Power oraz Duck Fresh Discs - Streetcom

Wczoraj wieczorem mamuśka odebrała przesyłkę od Streetcom, w której znajdowały się produkty Duck. Otrzymałam od niej jeden „czysty duet”, w skład którego wchodzą płyn Duck Power White&Bright oraz Duck Fresh Discs Lime. Gdy wróciłam do domu, od razu zabrałam się za czyszczenie :)

Płyn czyszcząco-dezynfekujący do toalet Duck Power White&Bright 
Krążki żelowe Duck Fresh Discs


Informacja z ulotki:


„W celu zapewnienia kompleksowej czystości Twojej toalety przed każdą aplikacją Duck Fresh Discs użyj płynu czyszcząco-dezynfekującego Duck Power. Dzięki temu najpierw oczyścisz i zdezynfekujesz, usuwając nawet 99.99% bakterii, a następnie zapewnisz długotrwałą świeżość za pomocą Duck Fresh Discs. „Czysty duet” stoi na straży Twojej toalety! Pozwala utrzymać ją higienicznie czystą, a Ty nie będziesz musiała martwić się o bezpieczeństwo swojej rodziny przez długi czas!”

Moja opinia:


Jak na dopiero pierwsze zastosowanie jestem bardzo zadowolona. Płyn jest gęsty, wydajny, dobrze czyści i, pozostawiony na kilka minut, doskonale odkamienia. Jego zapach nie jest zbyt drażniący, co mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy produkcie z chlorem, właśnie tego się obawiałam. Jeśli natomiast chodzi o krążki – jestem nimi zachwycona! Wygodny w użyciu aplikator, dzięki któremu żel można przyczepić w naprawdę higieniczny sposób. Jeden krążek ma wystarczać na ok 120 spłukiwań (w opakowaniu krążków jest 6), co jest zdecydowanie wydajniejsze niż typowe zawieszki zapachowe. Do tego dochodzi przyjemny cytrusowy zapach, który – przy uchylonych drzwiach od łazienki – dochodził nawet do pokoju :)
(ocena zestawu 10/10)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz