poniedziałek, 12 maja 2014

FM - Beta Glucan Active - Antycellulitowy balsam do ciała

FM po raz drugi. Ostatnio było negatywnie, dziś trochę lepiej ;)

Beta Glucan Active - Antycellulitowy balsam do ciała


Od Producenta (fmgroup.pl):
Stworzony w oparciu o unikalny kompleks Anticellulite Forte, który modeluje sylwetkę i wzmacnia tkanki, redukując efekt tzw. skórki pomarańczowej. Ekstrakt z ziela Centella asiatica pobudza produkcję kolagenu i elastyny, przywracając skórze odpowiednią gęstość i elastyczność. Kofeina z ziaren guarany stymuluje mikrokrążenie, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej i wygładzając skórę.



Moja opinia:

Balsam zakupiłam z racji tego, iż lubię testować różne tego typu kosmetyki. Pomyślałam także, że może przekonam się do FM :)
Plusy:- gęsta konsystencja, balsam dobrze rozprowadza się na skórze
- po zastosowaniu, skóra jest bardziej elastyczna
- wygładza
- buteleczka posiada pompkę, która ułatwia aplikację kosmetyku
Minusy:
- dość chemiczny zapach
- długo się wchłania
- balsam nieco się klei

Ogólnie jestem zadowolona. Po kosmetykach antycellulitowych cudów się raczej nie spodziewam, jednak ten fajnie uelastycznia i nawilża skórę, co jest dużym plusem. Dodatkowo nie kosztuje majątku (cena katalogowa 39,90 za 300ml), choć wydaje mi się, że w podobnej cenie można dostać kosmetyki o lepszym działaniu. Aktualnie kończę jedno opakowanie balsamu i, jeśli nie znajdę nic lepszego, może do niego powrócę.
(ocena 7/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz