niedziela, 25 maja 2014

Carrefour - Proteinowy krem do rąk

Jak już wspominałam, krem do rąk towarzyszy mi każdego dnia :)
Jakiś rok temu, gdy jechałam na działkę, przypomniałam sobie, że nie mam tam żadnego specyfiku, który można użyć po papraniu się w grządkach. Jako, że "na szybko" potrzebowałam jakiś typowo działkowy krem, sięgnęłam po właściwie pierwszy, w którym spodobał mi się zapach.

Carrefour - Proteinowy krem do rąk

Inf. z opakowania:
Moja opinia:

Plusy:
- bardzo ładny zapach
- dobrze się rozprowadza
- nie klei się
- szybko się wchłania
- odpowiednia konsystencja
- niska cena - ok 6zł
- zapewnia ochronę
Minusy:
- nie nawilża zbyt mocno
- jest mało wydajny
Kremu używam od ok roku. Zużyłam już kilka opakowań, z sentymentu sięgam po nie przy okazji wizyt w Carrefourze. Co prawda krem nie zapewnia zbyt dużego nawilżenia, jednak nie zawiodłam się, ponieważ aż tak się tego po nim nie spodziewałam. Bardzo podoba mi się zapach, który nieco kojarzy mi się z dzieciństwem. Ciekawostka - krem dla sieci Carrefour produkowany jest przez znaną i cenioną firmę Delia Cosmetics.
(ocena 8/10)

Muszę się pochwalić :) W piątek byłam w Rossmannie, przy okazji załapałam się na całkiem fajne promocje. A w przyszłym tygodniu mam otrzymać od Rossnę paczkę dla Szkraba :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz