poniedziałek, 19 maja 2014

Tesco - Migdały w czekoladzie / Smoothie mango&marakuja / Chrupki orzechowe

Produktów Tesco cd ;)

Jak już wspominałam, dzięki TalkMarketing biorę udział w kampanii Tesco. Przetestowałam już większość produktów, nie jestem jednak w stanie wszystkich opisać od razu ;)
Na pierwszy ogień poszły ciastka, a zaraz po nich sok, migdały i chrupki.



Migdały w czekoladzie
Z Informatora Talk Agentki:

Starannie dobrane migdały, w cudownej polewie z przepysznej czekolady.

Moja opinia:

Migdały smaczne. Biała czekolada nie za słodka, idealnie komponowała się z wnętrzem. Nieco gorsze odczucie wobec gorzkiej – wydawała się nieco przesuszona w środku, do tego nieusunięta skórka z migdałów potęgowała goryczkę.
(ocena 7/10)
Smoothie sok mango i marakuja

Z Informatora Talk Agentki:

Orzeźwiający i pyszny napój, niezawierający cukru. Wyprodukowany z soków i przecierów. 

Moja opinia:

Bardzo dobry :) Świeży!! Gęsty, z wyczuwalny miąższem, do tego orzeźwiający smak, który długo utrzymuje się w ustach. Wydaje mi się, że mógłby być nieco słodszy, jednak kwaskowy też jest w porządku. Dla porównania kupiłam smoothie mango&marakuja z Biedronki (o nim innym razem) i wydał mi się smaczniejszy.
(ocena 8/10)
Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi

Z Informatora Talk Agentki:

Nowy produkt. Pyszne chrupki kukurydziane dla dzieci, bez glutaminianu sodu, zawierające 32% orzeszków.

Moja opinia:


Jeśli już mam sięgnąć po coś w rodzaju chipsów, to wybieram właśnie chrupki orzechowe. Moje ulubione to Curly firmy Lorenz i to z nimi porównuję wszystkie inne. Chrupki Tesco nieco mnie zawiodły. O ile orzechowy smak jest intensywny i dobrze wyczuwalny, o tyle konsystencja jest tragiczna. Chrupki stają się gumowe chwilę po otwarciu opakowania. Kilka pierwszych trafia się chrupiących, pozostałe zapewne szybko absorbują wodę, przez co stają się jedną wielką gumową papką. Nie wiem czy była to kwestia jakiejś nietrafionej partii czy też opakowania, jednak raczej się już nie skuszę.
(ocena 4/10)

1 komentarz:

  1. Szkoda smaku migdałów żeby je jeść oblane czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń