niedziela, 30 listopada 2014

Mikołaj! :) Oral-B Vitality 3D White

W tym roku Mikołaj odwiedził mnie nieco wcześniej :) Wczoraj otrzymałam w prezencie elektryczną szczoteczkę Oral-B Vitality 3D White firmy Braun. 
W środku opakowanie prezentowało się tak:

Przyznam szczerze, że prezent trafiony i to bardzo, bo od dłuższego czasu miałam zamiar dokonać takiego zakupu - babunia wie co dobre :)
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Zęby gładkie, dziąsła bez podrażnień. Duży plus za możliwość dokładnego wyczyszczenia nieszczęsnych ósemek. Zobaczymy jak z wytrzymałością akumulatora, ponoć ma działać ok tygodnia. 


Jeśli chodzi o prezenty... marzy mi się golarka dla Szymka. Widzę z jakim uwielbieniem patrzy na te na sklepowych półkach. No i korzyść byłaby dla nas obojga, bo drapie niemiłosiernie ;) Może jeszcze uda mi się uzbierać odpowiednią sumę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz