czwartek, 26 lutego 2015

abcZdrowie - Test GINEintima

W styczniu zakwalifikowałam się do organizowanego przez portal abcZdrowie „Testu GINEintima”. Na początku lutego otrzymałam produkty do testowania, wśród których znalazły się: GINEintima Żel do higieny intymnej ActiveProtection, GINEintima Test pH oraz – ku mojemu zdziwieniu (Organizator nie wspominał o tej nagrodzie) – suszona żurawina firmy Bakalland. 
O produktach (mojaintima.pl oraz bakalland.pl)


GINEintima Test pH pozwala samodzielnie określić poziom pH i dzięki temu wykryć infekcję pochwy. Dzięki specjalnemu aplikatorowi pomiar pH jest bezbolesny i łatwy do wykonania w domu. Już po kilku sekundach możesz odczytać wynik.


GINEintima Żel do higieny intymnej ActiveProtection to preparat do codziennej pielęgnacji intymnej. Opracowana przez ginekologów formuła ActiveProtection pozwala chronić miejsca intymne przed infekcjami. Żel zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i sprzyja zachowaniu naturalnego pH okolic intymnych.
Preparat może być stosowany przez wszystkie kobiety, niezależnie od wieku, także podczas ciąży, karmienia piersią, menstruacji i menopauzy.


Żurawina odkryta została przez europejskich osadników, którzy w roku 1620 przybyli na wschodnie wybrzeże Ameryki Północnej. Nazwa owoców wywodzi się od żurawia - kwiat żurawiny poruszając się na wietrze, przypomina swym kształtem głowę i dziób żurawia, stąd nazwa "crane berry" ("żurawie jagody"), przekształcona następnie w "cranberry". Żurawina występuje głównie w Ameryce Północnej.
Najczęściej wykorzystywana jest jako przekąska, zdrowa alternatywa dla słodyczy. Z powodzeniem można jej użyć do deserów, wzbogacić poranną porcję płatków śniadaniowych lub wykorzystać jako składnik sosów, bądź jako dodatek do mięs.
Przez rdzennych mieszkańców Ameryki, żurawina używana była do leczenia ran i łagodzenia bólu. Suszona żurawina jest cennym źródłem błonnika pokarmowego.
Moja opinia:

Test

Plusy:
- czytelna instrukcja
- łatwy w użyciu
- szybkie wskazanie wartości
- możliwość dokładnego sprawdzenia wyniku
Minusy:
- cena (ok 4zł, zaś za ok 5-8zł można kupić ok 100szt pasków)
Miałam okazję używać go już wcześniej, a że aktualnie mam zapas pasków lakmusowych, to otrzymanego opakowania jeszcze nie otwierałam. Pamiętam jednak że test pH GINEintima jest łatwy w użyciu (dzięki obecności plastikowego uchwytu) i bardzo szybko wskazuje odpowiednie wartości pH. Wydaje mi się, że test do bardzo fajna opcja na szybkie sprawdzenie pH i określenie przyczyny problemów zdrowotnych – szczególnie, że lekarze nie zawsze taki test wykonują. Przydatny może być także dla kobiet w ciąży – pomaga w rozpoznaniu odpłynięcia wód płodowych i początku porodu :)

Żel
Plusy:
- delikatny, ziołowy zapach
- koi podrażnienia, łagodzi
- przystępna cena
- trwałe opakowanie
- odpowiednia konsystencja, bardzo wydajny
- dobrze się pieni
Minusy:
- nieprzezroczyste opakowanie, przez co trudno określić ile produktu pozostało


Żel bardzo dobrze czyści, łagodzi podrażnienia, nie powoduje uczuleń. Ma lekko lejącą konsystencję, jednak jest bardzo wydajny – wystarczy dosłownie kropla żelu. Pomaga w utrzymaniu odpowiedniego pH.

Żurawina
Plusy:
- ładny zapach
- wyrazisty smak
- długo zachowuje świeżość
- nie skleja się
- odpowiednio soczysta
Minusy:
- brak :)
Jak już wspominałam, dołączenie do zestawu żurawiny było dla mnie niespodzianką.
Okres minimalnej trwałości do spożycia opakowania, które początkowo otrzymałam, skończył się w styczniu 2015. Produkt nie był przeterminowany, nie posiadał po prostu swoich właściwości. Dostałam jednak maila z informacją, iż nastąpiła pomyłka i wszyscy uczestnicy otrzymają drugie opakowanie żurawiny. Tak też się stało ;) Żurawina jest soczysta, ładnie pachnie, posiada wyrazisty, lekko kwaskowy smak.

Produkty, które miałam okazję przetestować są naprawdę łatwe i przyjemne w użyciu, a co najważniejsze – skuteczne :)
(ocena 10/10)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz