poniedziałek, 16 lutego 2015

AppleValley - Sok jabłkowy

O naturalnym soku jabłkowym wspominałam już – tutaj –

Tym razem miałam przyjemność testować produkt, który otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Karoliny z AppleValley
Marka AppleValley powiązana jest z:
http://www.debski-sad.pl/

O produkcie (applevalley.pl):

Naturalne soki jabłkowe w 100% wyciśnięte z owoców


BEZ wody! BEZ cukru! BEZ konserwantów! NIE z koncentratu!!

Jedyną obróbką jaką przechodzi w procesie produkcji to łagodna pasteryzacja.

Sok został wytłoczony z jabłek z naszych sadów, w których owoce produkowane są zgodnie z metodyką Integrowanej Produkcji (IP).
Więcej na www.debski-sad.pl
Soki są pakowane w woreczki typu bag-in-box o poj. 3l i 5l.
Opakowanie Bag-in-Box (ang. "woreczek w pudełku"), składa się ze specjalnego worka wypełnionego sokiem, który następnie wkłada się do pudełka chroniącego worek przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.

KARTON 3L cena: 18,-zł*, KARTON 5L cena: 25,-zł*

*powyżej 15szt. możliwa negocjacja cen


Dzięki opakowaniu bag-in-box z zaworem dozującym sok zachowuje trwałość przez 10 dni od otwarcia!


Zalety opakowania bag-in-box:

• po otwarciu sok wylewany jest przez zawór dozujący, który uniemożliwia dostanie się powietrza do wnętrza opakowania – stąd zapobiega fermentacji
• w miarę pobierania kolejnych porcji soku worek kurczy się
• ten system chroni zawartość napoczętego opakowania przed zepsuciem i sprawia, że sok zachowuje świeżość, wygląd i walory smakowe przez 10dni!
• opakowanie ma proekologiczny charakter - jest proste i lekkie - stąd niewielki koszt utylizacji.


Nic więcej nie trzeba, by napić się zdrowia płynącego z natury !

Zapraszamy do współpracy sklepy, restauracje, cukiernie, szkoły oraz firmy zainteresowane dostawami owoców oraz soków dla swoich pracowników


Moja opinia:



Plusy:
- produkt NATURALNY
- intensywny, przyjemny aromat
- naturalny, jabłkowy smak
- łatwy w obsłudze – wystarczy odkręcić kranik
- dzięki kranikowi sok się nie rozlewa
- przystępna cena
- bardzo miły i profesjonalny kontakt!
Minusy:
- właściwie brak, małym minusem jest dostępność produktu
Już na samym początku bardzo spodobało mi się opakowanie soku. Tekturowy, szary karton, z prostą szatą graficzną, bez zbędnych udziwnień i plastikowych naklejek – moje pierwsze skojarzenie to po prostu NATURALNY.

W kartonie znajduje się zamknięty próżniowo worek z kranikiem, dzięki czemu sok długo zachowuje świeżość.
Produkt jest naturalnie mętny, wytrącony osad zbiera się na spodzie opakowania. Jeśli chodzi o zapach – sok pachnie bardzo intensywnie (wyczuwalny przez tekturę) i przyjemnie, zupełnie jak świeże jabłka. Oczywiście, najważniejszy jest smak. Sok smakuje jak przygotowane na szarlotkę jabłka, jest odpowiednio wyrazisty, nie za słodki ani kwaśny. Co ciekawe, każde opakowanie może smakować inaczej i jest to zależne od odmiany oraz dojrzałości użytych owoców.
Dla porównania kupiłam jeszcze biedronkowy Vital Fresh. Przyznam, że nieco się zawiodłam, bo o ile był dość korzystny cenowo (12,99 za 3l), o tyle smak pozostawiał trochę do życzenia. Był kwaśny, zbyt kwaśny, jak dla mnie. Wiadomo, że wszystko zależne jest od jabłek, jednak po spróbowaniu AppleValley, oferta Biedronki nie przekonała mnie kompletnie.

Z ręką na sercu i bez zbędnego „słodzenia” mogę przyznać, że AplleValley jest najlepszym naturalnym sokiem, jaki do tej pory piłam :)
(ocena 10/10)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz