wtorek, 24 lutego 2015

Joanna, Naturia - Peeling myjący kiwi

Ostatnio jeszcze bardziej polubiłam peelingi. Co prawda od kilku lat regularnie stosuję domowy kawowy, ale niedawno skusiłam się także na częstsze używanie sklepowych specyfików. Jednym z moich ulubionych został chyba powszechnie znany Peeling myjący Naturia od Joanny, a dokładniej wersja Kiwi. Stosowałam już różne warianty z tej serii, kiwi spodobało mi się najbardziej. 

 
O produkcie (joanna.pl):

Peelingi myjące Naturia body o intensywnych owocowych zapachach doskonale wygładzają i odświeżają ciało.
Problem
Skóra wymagająca wygładzenia i oczyszczenia.
Recepta
Peeling myjący do ciała z kiwi Naturia body.
Efekt
Skóra jest odświeżona i oczyszczona, gładka i miła w dotyku oraz przyjemnie pachnąca.
Składniki wiodące
Specjalnie dobrane receptury zapewniają skuteczne nawilżenie, a drobinki ścierające skutecznie usuwają martwe komórki naskórka, przygotowując skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych.
Zapach
Owocowy.
Pojemność
100 ml 
Moja opinia:
Plusy:
- wydajny
- odpowiednia, gęsta konsystencja
- ładny, świeży zapach
- korzystna cena
- długotrwałe nawilżenie
- wygładza
- dobrze czyści
Minusy:
- słabo złuszcza

 
Peeling jest dość delikatny i nie działa co prawda tak jak ten domowy, sprawia jednak, że po jego zastosowaniu skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Bardzo podoba mi się zapach kosmetyku. Nie jest to typowy aromat kiwi, ale jest świeży i baaardzo przyjemny, do tego długo utrzymuje się na skórze. Podoba mi się także małe, poręczne opakowanie – idealne na wyjazdy :)
(ocena 10/10)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz