poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dezynfekcja24.com // Skinman Complete Ecolab

W tamtym tygodniu otrzymałam przesyłkę od portalu Dezynfekcja24.com. Gdy Pan Jerzy zadzwonił do mnie z informacją, iż właśnie wysyła mi paczkę, nie spodziewałam się, że będzie tak okazała. Zaraz po otwarciu pudełka, moim oczom ukazała się pokaźna ilość produktów do dezynfekcji.
Wewnątrz znajdowały się:
- Aniosgel 85 NPS - Laboratoires Anios
- Skinman Complete - Ecolab
- Skinman Soft Protect - Ecolab
- Seraman Sensitice Foam - Ecolab
- Desderman Pure – Schulke
- katalog

Produktem, od którego rozpoczęłam testowanie był płyn Skinman Complete firmy Ecolab.
Plusy:
- bardzo ładny zapach
- nie uczula
- nie wysusza skóry
- nie powoduje podrażnień
- jest wydajny
Minusy:
- niewygodna forma aplikacji w przypadku preparatu w butelce

Skinman Complete stosuję od tygodnia, kilka razy w ciągu dnia. Muszę przyznać, że pachnie tak ładnie i naturalnie, iż trudno rozpoznać w nim środek chemiczny o tak intensywnym działaniu. Aromat jest lekko grejpfrutowy, przypomina mi trochę mydło w płynie, które kilka lat temu nałogowo kupowałam w Makro :)
W szpitalu widziałam przeróżne preparaty, w tym produkty firmy Ecolab. Na Skinman Complete się jednak nie natknęłam. Może to i dobrze, bo pewnie nie odchodziłabym od dozownika z płynem, a ktoś przecież musi iść do pacjentek ;)
Z racji tego, że środek jest dość wodnisty, używanie go bezpośrednio z butelki może być nieco kłopotliwe. Kilkakrotnie zdarzyło mi się wylać odrobinę preparatu. Zawsze można jednak kupić większe opakowanie i dostosowany do niego dozownik. 
Reasumując, dzięki Skinman Complete moje dłonie są czyste, pozbawione bakterii, a do tego przez dłuższy czas utrzymuje się na nich przyjemny zapach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz