sobota, 17 stycznia 2015

Josera - próbki karm dla kota

Kilka dni temu kurier dostarczył mi przesyłkę z próbkami od firmy Josera, na którą czekałam ok 2tyg. Z tego, co się orientuję, karmę nadal można zamawiać - tutaj -
W pudełku znajdowały się dwa opakowania karmy: Leger i Culinesse (każde po 60g) oraz ulotki.
Julian oczywiście bardzo się ucieszył. Gdy tylko otworzyłam pudełko, zabrał jedną saszetkę i zaniósł ją w zębach do swojej miski... :)
Bardzo podobały mi się półprzezroczyste opakowania, dzięki którym widać zawartość saszetek. Karma bardzo ładnie pachnie, jest odpowiedniej wielkości. Julek nie miał problemów z jej pogryzieniem, nie połykał jej także w całości.
Nie zauważyłam, by kociak gorzej się poczuł, problemy z układem pokarmowym także nie wystąpiły. Poważnie zastanawiam się nad zakupem Josery, bo jest to jedna z niewielu suchych karm, po które Julian łaskawie sięgnął ;)


6 komentarzy:

  1. A jakim kurierem to przychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie Siódemka jest solidną firmą kurierską. Oprócz niej korzystam też często z usług DPD. DPD posiada pełny tracking przesyłek, które mogę śledzić m.in. na stronie https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek. Opcja pełnego trackingu jest bardzo dużym udogodnieniem, dzięki któremu mam zawsze zapewnioną szczegółową informację o statusie wysyłki.

      Usuń
    2. Przy okazji jeszcze zostawię informację dla osób, które korzystają często z kurierów - tutaj https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem znaleźć można korzystną ofertę jeśli chodzi o taśmy takie do pakowania. Dobrze je mieć, bo na pewno się przydadzą podczas pakowana przesyłek

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń