środa, 21 stycznia 2015

Próbki perfum Yodeyma

Wczoraj listonosz przyniósł mi przesyłkę od Yodeymy, której zupełnie się nie spodziewałam.
Fakt, dostałam jakiegoś maila odnośnie tych próbek, jednak nie potwierdziłam adresu dostawy i kompletnie o nich zapomniałam. Jako, że lubię (ba, uwielbiam!) wszystko, co pachnące, przesyłka bardzo mnie ucieszyła. 
Miła niespodzianka :)
W kopercie znajdowało się 5 próbek (po 1,5ml każda) nowych zapachów na 2015r:
damskie:
- Adriana
- Notion Woman
- Red
męskie:
- Root
- Metal Sport
Duży plus za fiolki z atomizerem.
Najbardziej spodobał mi się zapach Notion Woman, Adriana wydał mi się zbyt słodki, zaś Red odrzucił mnie kompletnie. Jeśli chodzi o zapachy męskie... Metal Sport jest rewelacyjny! Cytrusowo-waniliowy aromat jest bardzo przyjemny, taki świeży. Wydaje mi się, że Szymek używał kiedyś czegoś podobnego, zapach MS bardzo mu się spodobał. Root, jak dla mnie, jest zbyt orientalny.

Próbki perfum nadal można zamawiać tutaj
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz