wtorek, 6 stycznia 2015

Przyprawy Rafex // Przyprawa do bigosu i młodej kapusty

Kilka dni temu otrzymałam cudowną, aromatyczną paczkę pełną produktów firmy Rafex.
Rafex to firma zajmująca się produkcją przypraw, ich sprzedażą hurtową i detaliczną. Na stronie producenta – klik – możemy znaleźć bardzo bogatą ofertę produktów (w tym np. przyprawy, budynie, karmy dla gryzoni, bakalie, herbaty), które kuszą samym wyglądem :)
W przesyłce znajdowały się:
- Czubryca zielona 40g
- Czubryca czerwona 70g
- Zioła ojca Mateusza 70g
- Przyprawa do rosołu 70g
- Pieprz ziołowy staropolski 70g
- Przyprawa do kurczaka 70g
- Przyprawa gosposi bez soli i glutaminianu 60g
- Przyprawa do bigosu i młodej kapusty 70g
Wszystkie produkty mają długi termin ważności, ale nie wydaje mi się, by tyle wytrzymały w mojej kuchni :) Testowanie zaczęłam praktycznie od razu, na pierwszy ogień poszła Przyprawa do bigosu i młodej kapusty.
O produkcie (rafex.eu):

PRZYPRAWA DO BIGOSU I MŁODEJ KAPUSTY 70 G
2,02 zł
Skład w różnych proporcjach: sól, liść laurowy, kminek, pieprz, papryka słodka, gorczyca, czosnek, cebula, jałowiec, ziele, kolendra, aromat grzybowy, kurkuma, cukier, chili.

Moja opinia:

Plusy:
- wspaniały, intensywny aromat (utrzymujący się w różnych temperaturach)
- wyrazisty smak
- możliwość oceny wyglądu jeszcze przed otwarciem
- nie zbryla się
Minusy:
- folia łatwo się rozrywa
Przyprawa znajduje się w foliowym, przezroczystym opakowaniu, dzięki czemu możemy się jej dokładnie przyjrzeć jeszcze przed otwarciem. Pachnie naprawdę ładnie, aromat jest bardzo intensywny, można go wyczuć przez folię. Osobiście najbardziej, zarówno węchowo jak i smakowo, wyczuwałam kminek, kolendrę i kurkumę. Przyprawa nie jest za słona, więc śmiało można ją dodawać do potraw bez obawy przed zepsuciem smaku. Jeśli chodzi o skuteczność i intensywność produktu w potrawach... Jestem bardzo zadowolona! Gotowałam bigos z białej kapusty a ta, jak wiadomo, jest nieco mdła. Przy dodaniu naprawdę niewielkiej ilości przyprawy, kapusta miała wyrazisty smak i przyjemny aromat (co przy gotowaniu bigosu bywa trudne). Jedyny minus to mało trwałe opakowanie, które łatwo rozerwać, jednak nie jest to wada zbyt uciążliwa – przyprawy i tak przesypuję do słoiczka.
(ocena 10/10)



1 komentarz:

  1. Właśnie podjęłam z nimi współprace i czekam na paczuszkę ;) widzę że przyprawy są bardzo dobre ;)
    Pozdrawiam !!!

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń