poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dermaglin - Maseczka przeciwtrądzikowa

O masce z szarej glinki wspominałam tutaj.
Dzisiaj czas na opinię o maseczce przeciwtrądzikowej z glinką zieloną, którą otrzymałam od firmy Dermaglin (za co serdecznie dziękuję!).
 
Dermaglin - Maseczka przeciwtrądzikowa
O produkcie (dermaglin.pl):

Maseczka przeciwtrądzikowa

  • likwiduje wypryski
  • zmniejsza łojotok
  • działa przeciwzapalnie
Zielona Glinka Kambryjska +  aloes + owies 
Cera tłusta i mieszana, skłonna do wyprysków
Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej wchłania zanieczyszczenia i toksyny dostarczając w zamian cennych minerałów dla zdrowia skóry.  Bioaktywny kompleks
glinkowo – aloesowy oczyszcza, odżywia i regeneruje. Zmniejsza łojotok i zwęża pory.
Złuszcza stary naskórek. Wpływa na zmniejszenie wykwitów krostkowych, trądzikowych, hamuje powstawanie nowych zmian. Łagodzi i koi podrażnienia .
Jest doskonałym uzupełnieniem leczenia skóry trądzikowej.


Moja opinia: 

Plusy:

- nie uczula
- nie powoduje pieczenia czy swędzenia
- zapewnia odpowiednio intensywne uczucie ściągania
- chłodzi skórę
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
- odpowiednia konsystencja
- bardzo wydajna
- łatwo się zmywa
Minusy:
- zbyt duże opakowanie, przez co część maski się marnuje

Produkt można nabyć np. w Rossmannie za ok 5zł. Nie jest to wygórowana cena, tym bardziej, że jakość kosmetyku jest naprawdę rewelacyjna.
Maseczka bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i dość szybko na niej zasycha. Świetnie radzi sobie z podrażnieniami i przebarwieniami. Po zastosowaniu skóra jest bardzo gładka, delikatna i miła w dotyku. W związku ze stosowanymi przeze mnie lekami mam ostatnio straszne problemy z cerą, a ta maseczka naprawdę dobrze się spisała. Jedyna wada, jaką dostrzegłam to jednocześnie zaleta kosmetyku – jego wydajność. Jedno opakowanie spokojnie wystarczałoby na dwa razy, jednak maseczka szybko zasycha i nie można odłożyć jej „na później”. Kosmetyk w działaniu jest tak cudowny, że gdyby nie to opakowanie, dałabym pełną 10kę :) Wydaje mi się, że produkt można by rozdzielić na dwie mniejsze saszetki, dzięki czemu porcja byłaby idealna na jednorazowe zużycie. Zawsze jednak maseczką można się podzielić i zastosować ją wspólnie z inną osobą ;)
(ocena 9,5/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz