środa, 24 września 2014

Plastry Compeed // Kampanie :)

Dobrze przeczułam, że po niedzielnych chrzcinach plaster Compeed, który otrzymałam w ramach testowania od Samplecity, bardzo mi się przyda. Ojjj bardzo... :)
Compeed - Plaster na pęcherze
O produkcie (compeed.pl):

Natychmiast uśmierzają ból.
Zapewniają szybkie gojenie.
COMPEED® Plastry na pęcherze- średnie absorbują wilgoć i formują ochronną poduszeczkę, aby błyskawicznie złagodzić ból wywoływany przez pęcherz oraz zapewniają szybkie gojenie rany w optymalnych warunkach.
Moja opinia:

Plusy:
- zabezpiecza ranę
- łagodzi ból
- nie odkleja się
- praktycznie niewyczuwalny
- niski koszt (ok 15zł za 5szt)


Minusy:
- nie dostrzegłam


Muszę przyznać, że plaster, który otrzymałam, to naprawdę dobre rozwiązanie. Buty, właściwie jak zwykle, obtarły mnie niemiłosiernie. Na jedną nogę nakleiłam zwykły plaster, na drugą Compeed. Różnica kolosalna. Compeed faktycznie łagodzi ból, poza tym jest grubszy od standardowych plastrów, dzięki czemu ochrania skórę przed ponownym obtarciem. Cielisty kolor sprawia, że nie odznacza się tak bardzo na skórze i nie rzuca w oczy. Do tego nie odkleja się, nawet przy kontakcie z butami. Polecam bardzo bardzo!
(ocena 10/10)

Mnie się niestety nie udało, ale siostra dostała się do kampanii Vizir organizowanej przez Grono Ambasadorów Everydayme. Magda ucieszona, pozostali domownicy także. Pranie już zrobione, ojj tak :)

Ja natomiast zakwalifikowałam się do kampanii Adidas Wyzwanie 6 w 1 na Streetcom :)

Chciałam jeszcze zachęcić do rejestracji w Gronie Ambasadorów Everydayme. Aktualnie trwa nabór do kampanii Blend-a-med
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz