sobota, 6 września 2014

BiFIX herbatki owocowe part 2

Herbatki BiFIX po raz drugi :) Zapraszam także na pierwszy wpis - tutaj

Po wypróbowaniu Melisy z gruszką, przyszedł czas na Żurawinę z granatem oraz Czerwoną pomarańczę z pigwą.

Żurawina z granatem

Herbata jest bardzo, bardzo dobra. Delikatny smak granata idealnie komponuje się z nieco kwaśną żurawiną. W smaku wyczuwalna jest także malina i porzeczka, co tworzy naprawdę świetną mieszankę. Idealnie nadaje się na chłodne wieczory, których w najbliższym czasie, niestety, nie zabraknie.
Moim skromnym zdaniem (jako osoby, której nerki często odmawiają posłuszeństwa), jest to doskonała opcja dla osób dotkniętych problemami z układem moczowo-wydalniczym :)


Czerwona pomarańcza z pigwą

Zdecydowanie mój faworyt!! Pomarańcze uwielbiam pod każdą postacią, dlatego też akurat tę herbatkę zostawiłam sobie na koniec. No i oczywiście się nie zawiodłam. Aromat zaparzonej herbaty roznosił się po całej kuchni i pokoju. O smaku dokładnie wypowiadać się nie będę, bo trzeba go po prostu spróbować! :) 

Zazwyczaj piję zieloną herbatę, możliwość odkrycia nowych, w dodatku tak interesujących smaków była więc dla mnie ogromną przyjemnością. Na paskudne jesienne wieczory zaopatrzyłam się już w Pomarańczę z pigwą ;) Kupiłam także Aronię z ekologicznej serii Biofix, którą także gorąco polecam.

Jeszcze raz pragnę podziękować firmie BiFix za umożliwienie mi spróbowania przepysznych herbat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz