czwartek, 25 września 2014

Streetcom - Kampania antyperspirantów Adidas cool&care, Adidas 6w1

Wczoraj otrzymałam maila od Streetcom z informacją o zakwalifikowaniu się do kampanii, a już dzisiaj, w tempie błyskawicznym, zawitał u mnie kurier :)
Oto, co przyniósł:






W przesyłce znajdowały się:

- antyperspiranty Adidas cool&care 6w1 w wersji spray i roll-on
- przewodnik ambasadorki
- 15 ulotek do rozdania
- antyperspiranty w sprayu dla koleżanek w pięciu różnych wariantach (fresh, control, soften, intensive, pro clear)


Bardzo fajna, różnorodna paczka. Dziewczyny mają w czym wybierać, ja - po pierwszym użyciu - jestem bardzo zadowolona z wersji zapachowej, którą otrzymałam dla siebie. I odnoszę dziwne wrażenie, że dzięki tej kampanii katowanie się z Chodakowską będzie jeszcze przyjemniejsze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz