wtorek, 9 września 2014

Vizir - Kapsułki piorące

W najnowszej przesyłce jaką dostałam od EverydayMe znajdowała się kapsułka piorąca Vizir. Jako że moja babcia ostatnio mocno udziela się internetowo-zakupowo-produktowo, w sumie trafiły do nas dwie ;)
Vizir - Kapsułki piorące
O produkcie (everydayme.pl):

Kapsułka z detergentem w płynie. 100% bieli Vizira w 1 kapsułce! Łatwy sposób na pokonanie brudu.
Silne działanie: Zapewniają legendarną biel Vizira
Wydajne: jedna kapsułka wystarczy do wyprania całej masy brudnych rzeczy przy standardowym wsadzie 3 kg

Uniwersalne: Można ich używać nie tylko do białych tkanin, ale również do kolorów! Pomagają zachować żywe kolory nawet po 20 praniach!
Łatwe w użyciu: Bez potrzeby dozowania, bez ryzyka rozlania lub użycia zbyt dużej porcji detergentu
Łatwe przechowywanie: nie zajmą dużo miejsca w domu (łazience) ani w torbie na zakupy!

 Moja opinia:

Plusy:
- łatwe w użyciu
- dokładnie czyszczą
- wydajne
- ładny, niechemiczny zapach
- nie pozostawiają osadu

Minusy:
- cena


Ze względu na ilość prania w moim domu, na środki czyszczące wydaję chyba więcej niż na jedzenie... Pomysł z kapsułkami wydaje się bardzo fajny - opakowanie zajmuje o wiele mniej miejsca niż proszek, nie ma też tak intensywnego zapachu. Podoba mi się opcja stosowania kapsułek zarówno do białych, jak i kolorowych tkanin. Na chwilę obecną nadal przeraża mnie ich cena (ok 25zł za 15szt i 50zł za 32szt), jednak widziałam sporo promocji i pewnie się na nie skuszę :)
(ocena 9,5/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz