niedziela, 14 grudnia 2014

CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny proszek do prania

Kilka dni temu otrzymałam wiadomość od firmy Dramers z informacją, iż w ciągu 3tyg powinnam otrzymać próbki proszku Concertino Baby. Ku mojemu zdziwieniu, przesyłka została nadana jeszcze tego samego dnia, a w piątek rano listonosz przyniósł ją pod mój adres.
Od razu zabrałam się za pranie :)
CONCERTINO BABY Color - hipoalergiczny proszek do prania
O produkcie (concertino-baby.pl):
  • Testowany dermatologicznie
  • Posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie
  • Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
    oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
  • Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
  • Łagodny ale skuteczny
  • Dobrze się wypłukuje
  • Ekologiczny - nie zawiera fosforanów ani zeolitów
  • Do prania ręcznego, w pralkach automatycznych i wirnikowych w temp. 30°C - 60°C
  • Wydajny: proszek 1,6 kg = 16 prań 
Moja opinia:

Plusy:
- ładny, delikatny zapach, nie drażni
- dobrze się rozpuszcza
- nie pozostawia osadu
- nie powoduje alergii
- niska cena

Minus:
- dostępność w sklepach

Proszek bardzo ładnie i delikatnie pachnie, nie jest drażniący. Do tego dobrze się rozpuszcza, nie pozostawiając osadu na ubraniach (a tego w proszkach nie lubię).
Jeśli chodzi o mnie - niektóre detergenty powodują u mnie reakcję alergiczną już podczas rozwieszania prania. W przypadku Concertino Baby alergia nie wystąpiła. Miałam też już okazję sprawdzić, jak proszek sprawuje się w przypadku Maluchów. Nie zauważyłam wysypki ani swędzenia i drapania, więc z przyjemnością mogę stwierdzić, że proszek nie uczula. Fakt, na opakowaniu napisane jest "hipoalergiczny", więc po co o tym mówię? Często nawet takie produkty potrafią uczulić, dlatego też do wszystkich podchodzę z rezerwą.
Jedyną wadą, którą dostrzegłam, jest dostępność Concertino Baby w sklepach. Na chwilę obecną odwiedziłam już Aldika, Carrefoura, Auchan i L'eclerca i nigdzie proszku nie znalazłam. Zawsze jednak można skorzystać z oferty Producenta i zakupić go w sklepie internetowym za 17,99zł za 1,6kg.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona i serdecznie dziękuję Pani Magdalenie za możliwość przetestowania proszku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz