środa, 31 grudnia 2014

Domestos Attax Lemon

Kilka miesięcy temu, dzięki udziałowi mojej mamy w kampanii Streetcom, miałam okazję wypróbować żelowe krążki Duck (o czym pisałam tutaj). Z racji tego, że niespecjalnie lubię tradycyjne kostki, które pozostawiają po sobie zacieki, z chęcią stosowałam wspomniane krążki. Niedawno natrafiłam w sklepie na plastry żelowe Domestos Attax i z ciekawości kupiłam jedno opakowanie.
Domestos Attax Lemon
O produkcie (domestos.pl):

ZALETY PRODUKTÓW DOMESTOS Attax:
- nie wymagają stosowania zawieszek
- pozwalają utrzymywać toaletę higienicznie czystą i świeżą
- wytwarzają aktywną pianę bez zacieków
- są proste w stosowaniu
- asortyment poszerzony o oryginalne zapachy

Moja opinia:

Plusy:
- łatwa aplikacja
- niska cena (ok 3,5-4zł za 3szt)
- ładny zapach
- długo zapewnia świeżość
- nie pozostawia osadu i zacieków
Minusy:
- zapach mało intensywny
- paski odklejają się od muszli
Domestos Attax dostępne są w kilku wersjach zapachowych, ja wybrałam cytrusową.
W tekturowym opakowaniu znajdują się 3 żelowe paski, każdy zapakowany w osobną folię. Aplikacja produktu jest łatwa, a co najważniejsze – higieniczna. Wystarczy wyjąć pasek z folii, odsłonić papierek, w który jest zapakowany, przykleić do suchej muszli, docisnąć i zdjąć papierową osłonkę. Zapach jest bardzo przyjemny, niestety niezbyt intensywny. Paski co prawda długo zapewniają świeżość, ale od tego typu produktów oczekiwałabym mocniejszego aromatu. Wadą jest także fakt, że fragmenty plastrów odklejają się od muszli, co obniża skuteczność i jakość produktu.
(ocena 7/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz