sobota, 27 grudnia 2014

Pastylki do kąpieli Ocean Friends

Ostatnio zaszalałam i za całe 1,49zł/szt, kupiłam w Biedronce tabletki do kąpieli Ocean Friends. Już dawno widziałam je na sklepowych półkach, ale dopiero teraz zdecydowałam się na ich kupno. 
Musujące pastylki do kąpieli Ocean Friends
Pastylki znajdują się w małych, kolorowych saszetkach, z których unosi się przyjemny, owocowy aromat. Bardzo lubię owocowe kosmetyki i produkty do kąpieli i szczerz mówiąc, to właśnie zapach OF nakłonił mnie do ich zakupu.
Plusy:
- bardzo ładny zapach
- estetyczne, kolorowe opakowanie
- szybko się rozpuszczają
Minusy:
- brak nawilżenia
- nietrwały zapach
- brak właściwości myjących
- cena nieadekwatna do jakości
Tabletki są okrągłe, dosyć twarde. Szybko rozpuszczają się w wodzie, delikatnie ją barwiąc; nie wytwarzają piany. Zapach jest intensywny, jednak nie pozostaje na ciele. Nie odczułam także nawilżenia czy zapewnienia skórze miękkości.
Produkt, jak dla mnie, nie ma praktycznie żadnych walorów kosmetycznych i zalicza się do kategorii „strata pieniędzy”. Jeśli za każdym razem miałabym wrzucać do wanny pastylkę tylko po to, by zabarwić wodę i nacieszyć się jej zapachem, to wolałabym wydać więcej, ale przeznaczyć pieniądze na jakiś fajny żel do kąpieli. Wydaje mi się, że tabletki Ocean Friends mogą spodobać się dzieciom, stanowiąc dla nich pewnego rodzaju atrakcję. Osobiście, z tego rodzaju produktów, wolę jednak np. żelowe kapsułki w kształcie zwierzątek :)
(ocena 4/10)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz