niedziela, 7 grudnia 2014

Żwirek Andalusia - Prezent dla kota

Dzisiaj, dzięki niewątpliwym zdolnościom motorycznym mojego kota (cała zawartość kuwety znalazła się poza nią), mieliśmy okazję rozpocząć już testowanie Prezentu dla kota od firmy Andalusia (o współpracy wspominałam tutaj).
Z racji tego, że do tej pory Julian korzystał raczej ze żwirku drewnianego, postanowiłam zacząć od bezzapachowej wersji Natura.

Andalusia - Prezent dla kota
O produkcie (prezentdlakota.pl):

"Natura to bezzapachowy żwirek dla kota o doskonałych własciwościach zbrylających. Skutecznie i w naturalny sposób likwiduje nieprzyjemny zapach oraz zapobiega rozmnażaniu drobnoustrojów i pasożytów. Co więcej nie wymaga dodatkowych neutralizatorów zapachu. Dodatkowym atutem tego  żwirku dla kota jest jego łatwa neutralizacja. Pamiętaj jednak o tym aby nie wyrzucać żwirku do toalety – jego wysoka chłonność nie byłaby tutaj atutem."


Gdy odbierałam żwirek dowiedziałam się, by zainwestować w krem do rąk, bo produkt jest bardzo suchy i może powodować takie samo odczucie na dłoniach. Przyznam szczerze, że coś w tym jest, bo na skórze momentalnie pojawił się suchy, matowy osad. Uznałam to za plus, bo skoro żwirek jest tak wysuszony, to powinien mieć duże właściwości higroskopijne i odpowiednio wchłaniać wilgoć.
Julek bardzo szybko się przemógł i z zainteresowaniem wskoczył do kuwety. Po obwąchaniu żwirku i odpowiednio długim pogrzebaniu w nim łapkami, zabrał się do odpowiednich czynności ;)
Pierwsze wrażenie:
- brak intensywnego zapachu, który mógłby odstraszać kota
- jak na razie dobrze pochłania wilgoć
- nie zwiększa swojej objętości tak jak ma to miejsce w przypadku produktów drzewnych
- po pierwszej wizycie Juliana w kuwecie bardzo dobrze wchłonął zapach :)
Zobaczymy jak produkt będzie się sprawował dalej, jednakże zapowiada się bardzo dobrze. Wcześniej wzbraniałam się przed tego typu żwirkami (pierwszy, który kupiłam, gdy Julek był jeszcze mały, momentalnie zamieniał się w błoto...), jednak może się do nich przekonam. Julkowi już pasuje :)
Dodatkowo Prezent dla kota jest korzystny cenowo - opakowanie 5kg na stronie Producenta kosztuje w granicach 5,99-6,49zł. Dowiedziałam się także, że jest dostępny w moim ulubionym sklepie zoologicznym, więc... czemu nie? :)

1 komentarz:

  1. Super, każdy kot musi mieć żwirek;) Zainteresujcie się tu też propozycjami od https://ekarmy24.pl na żwirki i karmy dla kotów.

    OdpowiedzUsuń